INFOLINIA : +48 501 336 409

KOSZYK : Twój koszyk jest pusty
INFOLINIA : 32 763 8141 +48 501 336 409 sklep@kamaonline.pl

Pracujemy codziennie od poniedziałku do piątku od 7.00 do 17.00
W soboty od 8.00 do 13.00

podkategorie
wybierz producenta

Często zadawane pytania

nie dochodzą maile od nas? koniecznie sprawdź czy Twój dostawca usług mailowych nie klasyfikuje naszej poczty jako spamu. (zaloguj się do programu pocztowego via www i przejrzyj folder spam). w razie problemów poproszę o kontakt.
 
 
PRZED ZAKUPEM
 
DOSTĘPNOŚĆ TOWARU:
Stany magazynowe sklepu aktualizowane są przynajmniej raz na dobę (od poniedziałku do soboty). Jeśli jednak chcesz być pewnym, że zamawiany towar jest dostępny, zapytaj nas przed zakupem.
Nasza oferta obejmuje o wiele większą ilość produktów niż prezentowane na stronach sklepu. Wiele z nich dostępnych jest na indywidualne zamówienia składane u naszych handlowców. Dlatego jeśli nie znalazłeś szukanego produktu, zapytaj nas o niego.
 
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Każdy produkt posiada informację na temat przybliżonego czasu oczekiwania na jego wysyłkę, liczony w dniach roboczych. Jeśli zamówienie obejmuje produkty z rożnymi czasami, liczy się najdłuższy z czasów oczekiwania.
Podany czas liczony jest od chwili skierowania zamówienia do realizacji, co następuje:
dla zamówień płatnych przy odbiorze po otrzymaniu informacji o złożeniu zamówienia
dla zamówień płatnych przelewem po dokonaniu płatności
Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostawy, potrzebny firmie kurierskiej na doręczenie przesyłki. Zależy on od rodzaju przesyłki oraz adresu dostawy i zazwyczaj wynosi 1-2 dni robocze.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
 
SPOSOBY I KOSZTY DOSTAWY:
Koszt dostawy zależy od wagi i wymiarów przesyłki oraz wybranej formy płatności, rodzaju przewoźnika. Ze względu na wymiary, oraz rodzaj surowca z jakiego zostały wykonane transport pewnej grupy towarów jest niemożliwy (wymagany odbiór osobisty) – stosowna informacja znajduje się w opisie produktu. W przypadku zignorowania informacji o braku możliwości dostawy i wybraniu opcji dostawy zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Pewna grupa towarów dostępnych w sklepie może zostać wysłana tylko po indywidualnym skalkulowaniu kosztów transportu – odpowiednia informacja również znajduje się w opisie produktu – zignorowanie tej informacji skutkuje anulowaniem zamówienia.
Koszt dostawy doliczany jest do cen towarów znajdujących się w Twoim koszyku. Obie kwoty składają się na ostateczny koszt zamówienia, widoczny po wyborze sposobu dostawy oraz formy płatności w podsumowaniu zamówienia.
Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie gdy jej waga nie przekracza 30 kg. W przypadku cięższych przesyłek, paczka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku.
Koszt wysyłki produktu podawany jest na jego stronie oraz podczas składania zamówienia. Zależy on od wagi i gabarytów zamawianych przedmiotów oraz wybranej formy płatności. W przypadku zamówienia więcej niż jednego produktu, system oblicza koszt wysyłki na podstawie łącznej wagi wszystkich produktów.
Koszty transportu: patrz na stronę transport (przycisk jest na dolnym pasku)
 
FORMY PŁATNOŚCI:
Gotówka przy odbiorze - osobistym umożliwia zapłatę za towar w siedzibie firmy
Gotówka za pobraniem - wybór płatności gotówką za pobraniem umożliwia zapłatę za zamówienie w chwili jego doręczenia przez kuriera. Kwota pobrania jest zawsze zgodna z kwotą podaną w e-mailu wysyłanym do Klienta po złożeniu zamówienia.
Przelew na konto - płatność przelewem na konto to wygodny sposób zapłaty za zamówienie. Przelewu można dokonać z każdego banku lub na poczcie. W tytule przelewu należy wpisać numer swojego zamówienia. W momencie wpływu pieniędzy na konto "KAMA" Czeladź, zamówienie zostanie przekazane do realizacji.
 
Nazwa odbiorcy:
P.H.U. "KAMA" Jarosław Kot
ul. Wojkowicka 2; 41-250 Czeladź
 
numer rachunku bankowego:
25 1050 1269 1000 0091 3408 0788
 
ODBIÓR OSOBISTY:
Bez żadnych opłat możesz odebrać zamówione towary w siedzibie Firmy w Czeladzi przy ulicy Wojkowickiej 2. Lokalizację firmy można sprawdzić korzystając z zakładki "kontakt". Udając się do punktu odbioru prosimy zabrać ważny dokument tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport) oraz dane identyfikujące zamówienie (nazwisko i imię zamawiającego, nazwę firmy, lub numer zamówienia)
 
NEGOCJACJE CEN:
Z nami możesz negocjować ceny! Każde zapytanie ofertowe rozpatrujemy indywidualnie, pod uwagę biorąc asortyment oraz kwotę zamówienia.
 
FAKTURY VAT:
Do każdego zamówienia w dniu wysyłki towaru wystawiamy fakturę VAT. Na fakturze umieszczane są dane podane przez Ciebie w formularzu rejestracyjnym. Możesz je zmienić podczas składania zamówienia edytując dane płatnika.
Na fakturze wyszczególnione są zakupione towary oraz koszt usługi transportowej
Faktury pro-forma
Na życzenie klienta może zostać wystawiona faktura pro-forma. W takim wypadku prosimy o kontakt z handlowcem.
Zmiana danych na fakturze
Jeśli na fakturze znajdują sie błędne dane, to zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów Klient powinien wystawić notę korygującą. Całkowita zmiana danych nabywcy nie jest możliwa.
 
GWARANCJA NA PRODUKTY:
Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta lub dystrybutora, obowiązującą na terenie Polski. Po otrzymaniu przesyłki prosimy o zachowanie dowodu kupna (faktury) oraz oryginalnego opakowania do terminu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w karcie gwarancyjnej lub na stronach WWW producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją należy skontaktować się z autoryzowanym punktem serwisowym producenta. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
 
ZWROT TOWARU:
Z produktu kupionego w naszym sklepie można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe wtedy, gdy produkt nie był używany, nie został pozbawiony fabrycznego opakowania, nie został w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany, oraz nie jest to towar przygotowany na specjalne zamówienie klienta – taki po zwrocie którego byłby problem z jego dalszą odsprzedażą, bądź była by ona niemożliwa.. Do zwracanego produktu należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy i otrzymaną wraz z nim fakturę. Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie produktu w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na numer konta wskazany przez kupującego. Zwrotowi nie podlega koszt wysłania i odesłania towaru. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Przesyłkę prosimy odesłać pod adresem:
P.H.U. "KAMA" Jarosław Kot ul. Wojkowicka 2 41-250 Czeladź.
 
BEZPIECZEŃSTWO PRZESYŁKI:
Gwarantujemy 100% bezpieczeństwa dostawy zamówionych produktów. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości.
W razie jakichkolwiek zastrzeżeń do stanu opakowania, prosimy stanowczo nie odbierać przesyłki.
Po odebraniu przesyłki, prosimy sprawdzić zawartość w obecności kuriera i w razie jakichkolwiek zastrzeżeń, spisać z kurierem protokół szkody, koniecznie zachowując 1 egzemplarz. Należy poinformować nas o zdarzeniu wysyłając wiadomość email lub telefonicznie, podając numer zamówienia oraz zaznaczając, czy oczekujecie Państwo ponownej wysyłki towaru, czy zwrotu zapłaty. Tylko w ten sposób możliwe jest uzyskanie ochrony ubezpieczeniem transportowym.
 
POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA:
Każde złożone zamówienie jest potwierdzane przez obsługującego je handlowca drogą elektroniczną lub telefoniczną. Zamówienie nie potwierdzone nie są realizowane. Potwierdzenie zawiera informacje: którym kurierem została wysłana przesyłka oraz numer listu przewozowego.
 
NUMER KONTA BANKOWEGO:
25 1050 1269 1000 0091 3408 0788
 
 
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
 
MODYFIKACJA ZAMÓWIENIA:
Zmiany w zamówieniu są możliwe tylko do czasu skompletowania zamówionych produktów. W celu zmodyfikowania zamówienia prosimy o kontakt i poinformowanie nas (drogą mailową bądź telefoniczną), które produkty mają zostać dodane lub usunięte z zamówienia. Zmiany mogą wpłynąć na wydłużenie realizacji zamówienia.
 
ANULOWANIE ZAMÓWIENIA:
Jeśli zamówienie zawiera niekompletne dane, zostało złożone pomyłkowo, nie może zostać przez nas potwierdzone w ciagu 2 dni od daty jego złożenia lub nie otrzymaliśmy płatności w ciągu 5 dni roboczych, zostanie anulowane. Zamówienie możesz również anulować na własną prośbę wysyłając do nas formularz odstąpienia od umowy. Pamiętaj! Nie możemy anulować zamówienia, które już zostało do Ciebie wysłane, lub takiego które jest w trakcie realizacji.
 
Jeżeli zamówionego przez Ciebie produktu nie mogliśmy zdobyć lub zdecydowałeś się anulować zamówienie a przelew już do nas dotarł, zwrócimy Ci pieniądze. W tym celu prosimy o kontakt i podanie numeru zamówienia oraz numeru konta, na który mamy je zwrócić.
 
DOSTARCZENIE PRZESYŁKI:    Transport (kliknij tutaj)
 
LOKALIZACJA PRZESYŁKI:
Numer listu przewozowego otrzymasz w e-mailu potwierdzającym realizację zamówienia. Aby sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się przesyłka, skorzystaj ze strony śledzenia przesyłek – (strona Przewoźnika)
 
KONTAKT Z KURIEREM:
Jeżeli zależy Państwu na skontaktowaniu się z kurierem, prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem firmy kurierskiej. Numery telefonów znajdą Państwo na stronach internetowych firm kurierskich.
 
CZAS DOSTAWY:
Przesyłki dostarczane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00, czas dostawy zazwyczaj wynosi 1-2 dni robocze od momentu wyjścia przesyłki z naszego magazynu. Nie mamy wpływu na dostarczenie przesyłki o konkretnej godzinie.
 
 
PO SPRZEDAŻY
DUPLIKAT FAKTURY:
W celu otrzymania duplikatu faktury VAT prosimy o przesłanie wiadomości e-mail z numerem zamówienia. Duplikat zostanie wysłany na adres odbiorcy przesyłką pocztową.
 
ZMIANA DANYCH NA FAKTURZE:
Jeśli na fakturze znajdują się błędne dane, to zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów Klient powinien wystawić notę korygującą. Całkowita zmiana danych nabywcy nie jest możliwa.
 
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH:
W każdej chwili żądanie o usunięcie z bazy danych sklepu, które zostanie przekazane nam pocztą elektroniczną, osobiście lub korespondencyjnie, zostanie zrealizowane. 
 
Przechowywane dane są przetwarzane jedynie do celów zrealizowania zamówienia. Nie są udostępniane innym osobom ani podmiotom gospodarczym. 
Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są gromadzone z należytą starannością, odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione.